Page 11 - Jaarverslag SOZ 2013

Basic HTML Version

Jaarverslag Studenten- en Onderwijszaken 2013
11
ng en inschrijving
Front Office Den Haag
In 2013 is een Front Office balie geopend voor Haagse universitaire
studenten. Het Front Office bevindt zich in het gebouw van de
faculteit Campus Den Haag aan de Schouwburgstraat. De balie
wordt inmiddels door veel (Haagse) studenten gevonden.
LU-card helpdesk
Om studenten en medewerkers nog beter van dienst te zijn, is tijdens
de zomerperiode de LU-card helpdesk ingevoerd.
Verbetering klantvriendelijkheid
In het afgelopen jaar is gewerkt aan verbetering van de
klantvriendelijkheid, bijvoorbeeld door de doorloopsnelheid voor de
beantwoording van vragen te verkorten. Daarnaast hebben
medewerkers een training gevolgd om de gebruikte systemen beter
te begrijpen, het gebouw Plexus veiliger te maken en om
klantgerichter te werken.
Feiten en cijfers
In 2013 zijn er door het Front Office ruim 17.000 e-mails beantwoord, een stijging van ruim
3.000 met het jaar ervoor. 17.000 e-mails is een verdubbeling met bijvoorbeeld 2008.
De openingstijden van het Front Office in Leiden zijn de ruimste van alle universiteiten in
Nederland.