Page 25 - SOZ jaarverslag 2012 klein

Basic HTML Version

Taken
Productie en distributie van 32 edities van Mare per jaar
De oplage van Mare is 15.000; het blad wordt op meer dan 100 plaatsen verspreid, in alle universitaire gebouwen
en op openbare plekken in de stad.
De website van Mare hee gemiddeld ongeveer 3.000 unieke bezoekers per week.
Verreweg de meeste lezers, die al veel tijd doorbrengen achter een beeldscherm, hechten aan de papieren uitgave
van Mare.
Uit onderzoek van Adformatie blijkt dat Mare landelijk het beste scoort als het gaat om overname van artikelen
in de landelijke pers.
De bezetting van Mare is 4,2 e (gegevens sinds 20 december 2012).
-
-
-
-
-
...............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
Facts & Figures
Leids Universitair Weekblad Mare
Doelgroepen
Studenten en medewerkers binnen de universiteit
Aankomende studenten
Alumni
Leidse bevolking
Overige belangstellenden
Doel
Onaankelijk informeren van de academische gemeenschap over ontwikkelingen binnen de Universiteit
Leiden en over de Leidse wetenschap. Kritisch volgen van beleid en medezeggenschap binnen de universi-
teit en het academisch debat daarover initiëren. Het spelen van een bindende rol tussen de afzonderlijke fa-
culteiten en afdelingen
De website van Mare hee gemiddeld ongeveer 3.000 unieke bezoekers per week
Ombudsfunctionaris
De ombudsfunctionaris behandelt klachten van studenten die menen onbehoorlijk te
zijn behandeld door een medewerker of bestuursorgaan van de universiteit. Met een
onbehoorlijke behandeling wordt bedoeld een behandeling die respectloos is, oneer-
lijk, niet volgens de regels of anderszins vervelend of nadelig voor de student.
De ombudsfunctionaris hee een onaankelijke positie binnen de universiteit en een
geheimhoudingsplicht zodat de vertrouwelijkheid gewaarborgd is.